WEBINAR

Sådan får du succes med din digitale aflevering af D&V-data

 
 
RIB DigitaL Handover hero image.png
 

Vidste du, at aflevering af D&V-data kun omhandler 10% af det der er sket forud for byggeriet, mens 90% handler om den efterfølgende vedligeholdelse og drift?

 

Hos RIB har vi igennem en lang årrække samlet erfaring og viden om, hvordan man kan lykkedes med overdragelse af D&V datagrundlaget til drifts- og bygherre, i rette tid og i den rette kvalitet, og som giver det rette overblik over fremtidige D&V opgaver.

Agenda:

  • Udfordringer med aflevering af D&V-data

  • Processen og de involverede parter

  • Hvilke risici er der for den efterfølgende drift ved manglende og ufuldstændig data?

  • Få input til hvordan du gennemfører en aflevering af D&V-data til tiden, inden for budgettet og på gode vilkår

  • Kvalitetssikring af de afleverede D&V-data

  • Alle D&V-data kan eksporteres til det FM-system du vælger

  • Kom godt fra start med Byggeweb Digital Aflevering - og få en D&V-plan, som er klar fra første dag!


Deltag på webinaret og få tips og tricks til at komme godt i mål med digital aflevering af D&V-data!

Afholdelse:
Webinaret afholdes online og varer ca. 30 minutter

Pris:
Det er gratis at deltage på webinaret

Målgruppe:
Bygherre, Bygherrerådgivere, Totalrådgivere og Total- og Hovedentreprenører

Undervisere:
Webinaret afholdes af branchespecialister med konkret erfaring fra det danske marked.

 
 

Tal til refleksion
Økonomi for bygningens levetid

2%

Projektering

20%

Opførelse

78%

Efterfølgende drift

 
 

Lyder dette interessant for dig?

Kontakt Gitte Daurehøj ved spørgsmål på:

T: +45 53 72 92 87
E: gd@byggerietsledelsescenter.dk